TREILER

Το παρόν Ιστολόγιο έχει σκοπό να περισώσει & να προβάλλει τη ρουμελιώτικη ιστοριολαογραφία -

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

"Έχω κάνει φάτνη την καρδιά μου"


ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΦΑΤΝΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
Πηγή φωτο: https://rethemnosnews.gr

   Τούτη την τρισάγια τη βραδιά,
   έχω κάνει φάτνη την καρδιά,
   ο Δημιουργός θα ’ρθει του κόσμου
   και πανηγυρίζουν όλα εντός μου.

   Μες στο μεσονύχτι το βαθύ,
   θα ’ρθει θείο Παιδί να γεννηθεί,
   με γλυκιά λαχτάρα περιμένω
   και δεν ξέρω ποιον να ψάλλω αίνο.

   Τόσο δεν εχάρηκα ποτέ,
   έλα, Ιησού, έλα, Χριστέ,
   έλα στο φτωχό παλάτι εντός μου,
   έλ’ απόψε, Βασιλιά του κόσμου.

   Μου ’ρχεται στα χείλη μου η ωδή,
   μυστικά η ψυχή μου θα Σε δεί,
   με κάθε βοσκό, κάθ’ Αγγελούδι,
   θα Σου πει κι αυτή γλυκό τραγούδι.
              
                                            Γιάννης Αν. Σαντάρμης


Δεν υπάρχουν σχόλια: