TREILER

Το παρόν Ιστολόγιο έχει σκοπό να περισώσει & να προβάλλει τη ρουμελιώτικη ιστοριολαογραφία -

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020

Οι νερόμυλοι της Νότιας Ευρώπης

ΟΙ ΝΕΡΟΜΥΛΟΙ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΕΥΡΩΠΗΣ


Μια ευχάριστη έκπληξη με περίμενε σήμερα. Έλαβα  ένα αντίτυπο βιβλίου με θέμα: Τεχνολογία και Παράδοση-Νερόμυλοι στα "Αππαλάχια" της Νότιας Ευρώπης. Πρόκειται για έρευνα του Αμερικανού Louis C. Hunter που ερεύνησε-μετέφρασε και επιμελήθηκε ο αγαπητός χωριανός μας Γιώργος Δ. Γεωργαντάς Μηχανικός Ε.Ν. με το πάντοτε ανήσυχο και δημιουργικό πνεύμα του. Τον συγχαίρω και τον ευχαριστώ για τη χειρονομία του, γνωρίζοντας την ευαισθησία μου και αγάπη μου για τους νερόμυλους, επειδή ο προπάππος μου Γιωργάκης Ευθυμίου υπήρξε όλη του τη ζωή μυλωθρός σε νερόμυλους της Ζιώψης-Αγίου Γεωργίου και επειδή είχα την ευκαιρία να βιώσω ένα μεγάλο κομμάτι της παιδικής μου ηλικίας στο νερόμυλο του μπάρμπα Γιώργου Γόνη, που βρισκόταν ακριβώς κάτω από το σπίτι μου στο χωριό, κουβαλώντας ακόμα δυνατές αναμνήσεις που με την ανάγνωση αυτού του μελετήματος ήρθαν ολοζώντανες στην επιφάνεια της θύμησής μου... 

Τάκης Ευθυμίου 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: