TREILER

Το παρόν Ιστολόγιο έχει σκοπό να περισώσει & να προβάλλει τη ρουμελιώτικη ιστοριολαογραφία -

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Οι βρυσομάνες της Ζιώψης

ΟΙ ΒΡΥΣΟΜΑΝΕΣ ΤΗΣ ΖΙΩΨΗΣ
[Δροσοσταλάγματα]
               Καμάρια μου πεντάκρουνα, κουπάνες μου νερούσιες,
               έρχομαι με λαχταριστούς, σ’ εσάς χαρά γιομάτους,
               τ’ αφίρια σας τα ολόδροσα, οι ανάβρες σας οι πλούσιες,
               μου παίρνουνε τη δίψα μου, μου δίνουν τη δροσιά τους.

               Παίρνω νερό και νίβομαι, κορφοδροσολογιέμαι
               και στα πλατάνια κάθομαι, που ’ναι δικό σας θρέμα,
               με τη γλυκιά γαργάρα σας θαρρώ πως ακουρμιέμαι
               τον κότσυφα να τραγουδά στης ποταμιάς το ρέμα.

                                    Ποίηση: Σαντάρμης Αν. Γιάννης
                                    Φωτο-Επιμέλεια: Τάκης Ευθυμίου


Δεν υπάρχουν σχόλια: