TREILER

Το παρόν Ιστολόγιο έχει σκοπό να περισώσει & να προβάλλει τη ρουμελιώτικη ιστοριολαογραφία -

Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Ο χορός στο Νεοχωράκι

Ο ΧΟΡΟΣ ΣΤΟ ΝΕΟΧΩΡΑΚΙ
Στιγμιότυπο από  πανηγύρι του Αγίου Κωνσταντίνου στο Νεοχωράκι
* * *
                Βλάμη μου, το μαντίλι σου εμένα δώσε μού το, 
                πρώτος να σύρω το χορό, μες στο Νεοχωράκι,
                ο Γυφτοστέργιος το βιολί, Ριτσώνης το λαούτο
                κι έχω σήμερα μέσα μου χορευτικό μεράκι.

                Και το κλαρίν’ ο κλαριτζής στα δυο να το τσακίσει,
                να  ’ρθει κοντά να μου βαρεί με το κομμάτι το ’να,
                βαρύ τον θέλω το σκοπό κι αργός ν’ αχολογήσει,
                θα πάω στον τόπο το χορό, κωλοκαλιά και γόνα.

Γλωσσάρι
Γυφτοστέριος= είναι ο βιολιτζής Κώστας Αλεξίου, καταγόμενος από την Ευρυτανία, που συμμετείχε σε όλα τα αγιωργίτικα πανηγύρια και γλέντια.

Ποίηση: Σαντάρμης Γιάννης
Φωτο-Επιμέλεια: Τάκης Ευθυμίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: