TREILER

Το παρόν Ιστολόγιο έχει σκοπό να περισώσει & να προβάλλει τη ρουμελιώτικη ιστοριολαογραφία -

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2022

Κατσαντώνης και Καραφωτιάς

ΑΓΡΑΦΑ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗΣ - Ο ΗΡΩΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΕΘΛΙΑΣ ΓΗΣ  

ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΧΡΟΝΩΝ

[του Ioanni Elatou Makkas]

Άξιον μελέτης πως ένας προεπαναστατικός κλέφτης δημιούργησε αυτόν τον θρύλο γύρω από το όνομά του και έχουν γραφεί πληθώρα βιβλίων γι΄ αυτόν, που δεν γράφτηκαν για τους ήρωες που τους ανέδειξε το Μεγάλο '21 !

Θυμάμαι ακόμα τον παππούλη μου, να μου διηγείται και να μου δείχνει σπηλιές και βρύσες του ΄ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ, του ήρωα των Αγράφων, που τον φανταζόμουν σαν κάτι το υπερφυσικό, το άτρωτο και απορούσα τότε, πως οι Αλβανοί... συνέλαβαν αυτόν τον ατρόμητο υπερήρωα και τον βασάνισαν, τον κατακρεούργησαν. Έτσι, όταν βρέθηκα στη μεγάλη Πρωτεύουσα άρχισα τη συλλογή οτιδήποτε αφορούσε τον αγαπημένο μου ήρωα των παιδικών χρόνων και σήμερα έχω την τύχη να καμαρώνω, που στολίζουν τη συλλογή μου πάμπολλα βιβλία, χρωμολιθογραφίες κλπ σχετικά με αυτόν αντικείμενα...!!

Επιμέλεια-Ανάρτηση: Τάκης Ευθυμίου

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: